• 0
BlitzkriegFC

Juego Gratis Imperium Romanum Gold Edition

Pregunta

Bueno, redditeando, me encontre esto así es que lo comparto por aca, no se si va aca o en spam, pero esta seccion esta muy solita asi es que se los dejo

How would you like a free game? We’re giving away a copy of Imperium Romanum: Gold Edition to all of our readers, courtesy of Green Man Gaming. Imperium Romanum lets you build and manage a city in ancient Rome. You’ll have to fortify your city to keep your citizens safe, and keep them entertained with Gladiatorial Arenas, while saving enough money to construct some of the iconic architecture of the age, including the grand Colosseum. Read on for details on how to claim your free game.

To download your free copy of Imperium Romanum, simply enter the code below at Green Man Gaming. http://www.greenmangaming.com/games/imperium-romanum-gold-edition/

G4EEN-MAN1M-P5R0M

The code will work Wednesday, Thursday and Friday and will let you download the Gold version of the game. It comes with the Emperor expansion pack, which adds four extra campaigns, new buildings and larger maps. Enjoy!

http://www.pcgamer.com/2011/03/02/imperium-romanum-now-free-to-pc-gamer-readers/

Espero que a alguien le interese, saludos!

Compartir este post

Enlace al post
Compartir en otros sitios

3 respuestas a esta pregunta

• 0

Uhmmm una duda para meter el codigo tengo que seguir el proceso normal de compra y en algun momento me lo solicita ? o en que parte meto dicho codigo ?

Compartir este post

Enlace al post
  • 0

Justo cuando vas a hacer el Chek out, hay un botoncito que dice creo Voucher, ahi lo metes, y el total en el checkout deberá quedar en ceros

Compartir este post

Enlace al post
  • 0

Hola.

Me gustan los juegos de tipo Estrategia como olvidar la saga de Age of Empires o Starcraft. Tendré que comprobar esto jejeje.

Saludos. :D

Compartir este post

Enlace al post
Invitado
Este tema esta cerrado para más respuestas.

• Navegando Recientemente

No registered users viewing this page.